372 ergonomiškos darbo vietos naujame ADB „Gjensidige“ biure, Vilniuje

Viena didžiausių šalies draudimo bendrovių ADB „Gjensidige“ 2017m. vasarį įsikūrė  verslo centre „City” Vilniuje. Bendrovės tikslas buvo sukurti aukščiausios  kokybės ir sveikatos standartus atitinkantį biurą, atkartojant „Gjensidige” grupės pagrindinio biuro Osle architektų koncepciją.

Prie tikslo įgyvendinimo prisidėjo UAB „Vildika” komanda naujajame 4000 m² biure įrengusi 372 ergonomiškas darbo vietas, 31 tylos kambarį „quiet room”, 12 posėdžių ir 3 video konferencijų kambarius, 3 virtuves, priėmimo ir poilsio zonas. Kaip teigia UAB „Vildika” direktorius Tomas Marcijonas, tai vienas iš didesnės apimties objektų, kuriame buvo derinami naujausi šio laikmečio ergonomikos ir technologijų biuro sprendimai: „Stok-sėsk” stalai, laidų nuleidimo IT technologijoms sistemos, aukščiausios kokybės vokiškos kėdės bei parinkti akustiniai sprendimai, suteikiantys privatumo bei jaukumo naujame biure.

„Naujasis biuras taps patogiu ne tik dirbantiesiems, bet ir lankytojams klientų aptarnavimo centre”, – teigė „Gjensidige” grupės patalpų vystymo konsultantė Siw Brekken. Ji mini, kad profesionalus bendradarbiavimas su projektų vadove Neringa Plučaite bei logistikos vadybininke Patre Jadevičiūte leido iš gausios tiekėjų siūlomos ekologiškų medžiagų ir produktų pasiūlos išsirinkti geriausius sprendimus, o tai prisidėjo prie modernaus A klasės biuro įrengimo. Anot „Gjensidige” grupės patalpų vystymo konsultantės Siw Brekken biuras yra jaukus, atitinka keltus užsakovo tikslus bei reikalavimus, buvo įrengtas laiku.

„Šis objektas yra puikus komandinio darbo pavyzdys, kuomet per trumpą laiką buvo įvykdytas didelės apimties ir sudėtingumo projektas”, – pasidžiaugė UAB „Vildika” bendrovės direktorius Tomas Marcijonas.